• Prevenzione di a Cecità Dichjara u 2022 cum'è l'"Annu di a Visione di i zitelli"

CHICAGO-Impedisce a cecitàhà dichjaratu u 2022 l'"Annu di a Visione di i zitelli".

L'obiettivu hè di mette in risaltu è di affruntà a visione diversa è critica è i bisogni di salute oculare di i zitelli è di migliurà i risultati per mezu di a difesa, a salute publica, l'educazione è a cuscenza, l'urganizazione, a più antica urganizazione di salute è sicurezza oculare senza prufittu di a nazione.I disordini di a visione cumuni in i zitelli includenu l'ambliopia (ochju pigro), strabismu (occhi incruciati) è l'error refractive, cumpresa a miopia, ipermetropia è astigmatismu.

zxdfh (2)

Per aiutà à affruntà queste preoccupazioni, Prevent Blindness s'imbarcarà in una varietà di iniziative è prugrammi in tuttu l'Annu di a Visione di i zitelli, cumprese ma senza limitazione:

● Fornite à e famiglie, i caregivers è i prufessiunali cù materiali educativi gratuiti è risorse nantu à una varietà di temi di salute di l'ochji cumpresi disordini visuali è cunsiglii di sicurezza di l'ochji.

● Cuntinuà i sforzi per informà è travaglià cù i decisori pulitichi nantu à l'opportunità per affruntà a visione di i zitelli è a salute di l'ochji cum'è parte di u sviluppu di a prima zitiddina, l'educazione, l'equità di salute è a salute publica.

● Cunduce una seria di webinars gratuiti, ospitati da uCentru Naziunale per a Visione di i zitelli è a Salute di l'Ochju à Prevene a Cecità (NCCVEH), cumpresi sughjetti cum'è vista salute di i zitelli cù bisogni spiciali, è attelli da uBetter Vision Insemecoalizioni di a cumunità è statali.

● Expand a portata di u NCCVEH-cunvucatuL'allianza di l'equità di a visione di i zitelli.

● Cunduce i sforzi per prumove a nova ricerca in a salute di l'ochji è a vista di i zitelli.

● Lanciari diverse campagni suciale Tecnica nantu à temi specifichi di visione di i zitelli è prublemi.Campagne per include u #YOCV in i posti.I seguitori seranu dumandati à include l'hashtag in i so posti.

● Cunduce diversi prugrammi in tutta a reta di affiliazione Prevent Blindness dedicata à l'avanzamentu di a visione di i zitelli, cumprese l'avvenimenti di screening di visione è fiere di salute, cerimonii di premiazione Person of Vision, ricunniscenza di avvocati statali è lucali, è più.

zxdfh (3)

"In u 1908, Prevent Blindness hè stata fundata cum'è una agenza di salute publica dedicata à salvà a vista in i neonati.À traversu i decennii, avemu allargatu assai a nostra missione per affruntà una varietà di prublemi di visione di i zitelli, cumpresu u rolu chì a visione sana ghjoca in l'apprendimentu, e disparità di salute è l'accessu à l'assistenza per e populazioni minoritarie, è favurendu u finanziamentu per sustene a ricerca è i prugrammi, ", disse Jeff Todd, presidente è CEO di Prevent Blindness.

zxdfh (4)

Todd hà aghjustatu, "Asperemu u 2022 è l'Annu di a Visione di i zitelli, è invitemu tutti quelli chì sò interessati à sustene sta causa impurtante à cuntattateci oghje per aiutà à furnisce un futuru più luminoso per i nostri figlioli".