• certi malintesi nantu à a miopia

Certi parenti ricusanu di accettà u fattu chì i so figlioli sò miopi.Fighjemu un pocu di l'incomprensioni chì anu da portà l'occhiali.

1)

Ùn ci hè bisognu di portà vetri postu chì a miopia ligera è moderata hè autocurata
Tutta a miopia vera hè risultatu da u cambiamentu di l'assi di l'ochju è a crescita di u globu oculare, chì pruvucarà chì a luce ùn si focalizeghja micca in a retina nurmale.Cusì a miopia ùn pò micca vede e cose luntanu chjaramente.
Una altra situazione hè chì l'assi di l'ochju hè normale, ma a rifrazzione di a córnea o a lente hà cambiatu, chì hà da esse ancu risultatu in chì a luce ùn pò micca fucalizza nantu à a retina bè.
E duie situazioni sopra sò irreversibili.In altri palori, a vera miopia ùn hè micca curata.

f1dcbb83

2)

U gradu di miopia aumenterà più veloce una volta chì portate occhiali
À u cuntrariu, purtendu occhiali currettamente pò ritardà a progressione di miopia.Cù l'aiutu di i vetri, a luce chì entra in i vostri ochji hè cumplettamente cuncentrata nantu à a retina, chì permettenu a vostra funzione visuale è a visione per vultà à u normale è impediscenu u sviluppu di a miopia defocus.

3)

I vostri ochji seranudeformatuquandu portate occhiali
Quandu avete osservatu a miopia, truverete chì i so ochji sò grossi è protuberanti dopu avè toltu i so occhiali.Questu hè chì a maiò parte di a miopia hè miopia assiale.A miopia axial hè cù l'assi di l'ochju più longu, chì farà chì i vostri ochji parenu protuberanti.È ancu quandu si caccià i vetri, a luce defocuserà dopu avè intrutu in i vostri ochji.Allora l'ochji seranu glazed.In una parolla, hè a miopia, micca i vetri, chì provoca a deformazione di l'ochji.

4)

Ùn hè micca'Ùn importa micca per esse miope, postu chì pudete guarì per operazione quandu cresce
Attualmente, ùn ci hè manera di guarì a miopia in tuttu u mondu.Ancu l'operazione ùn pò micca fà è l'operazione hè irreversibile.Quandu a vostra córnea hè tagliata per esse più fina, ùn puderà micca esse tornata.Se u vostru gradu di miopia torna dopu à u funziunamentu, ùn hè micca capaci di fà u funziunamentu di novu è vi tuccherà à portà vetri.

e1d2ba84

A miopia ùn hè micca orribile, è avemu bisognu di curregà a nostra intelligenza.Quandu i vostri figlioli sò miopi, avete bisognu di piglià l'azzioni degne, cum'è a scelta di un paru di occhiali affidabili da Universe Optical.L'Universe Kid Growth Lens adopta u "disegnu di defocus asimmetricu liberu", secondu e caratteristiche di l'ochji di i zitelli.Piglia a cunsiderazione di i diversi aspetti di a scena di a vita, l'abitudine di l'ochju, i paràmetri di u quadru di lenti, etc., chì migliurà assai l'adattabilità di u vestitu di tuttu u ghjornu.
Sceglite l'Universu, sceglite una visione megliu!